|
انتظام اجتماعی، جلد ۴، شماره ۳، صفحات ۸۵-۱۰۴
|
|
|
عنوان فارسی |
بررسی رابطه میزان رضایتمندی با نحوه رفتار کارکنان کلانتریها |
|
چکیده فارسی مقاله |
سازمانها برای بهبود فعالیتهای خود و هماهنگی با جامعه باید به طور مستمر نیازها و انتظارات مشتریان(مخاطبان) را از نحوه عملکرد و برخورد عوامل اجرایی احصا نمایند؛ بنابراین به همین منظور هدف اصلی این پژوهش بررسی میزان رضایتمندی شهروندان از نحوه رفتار کارکنان کلانتریهای حوزه مرکزی کرج در سال 1390 است. این پژوهش از نظر هدف، کاربردی و از نظر روش، توصیفی، از نوع همبستگی است و جامعه آماری آن را کلیه مراجعهکنندگان به کلانتریهای حوزه مرکزی کرج در سال 1390 تشکیل میدهند که به روش نمونهگیری خوشهای انتخاب شدهاند و مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتهاند.ابزار گردآوری دادههای این تحقیق پرسشنامه محققساخته است. نتیجه بهدست آمده بیانگر این است که مردم از عملکرد و رفتار کارکنان کلانتریهای مورد بررسی رضایت نسبی داشتهاند که این امر خود بیانگر عملکرد مثبت نیروهای انتظامی در این زمینه و توجه آنان به امر رضایتمندی مراجعهکنندگان میباشد. |
|
کلیدواژههای فارسی مقاله |
رضایتمندی،رفتار،عملکرد،مشتریان،جنس، |
|
عنوان انگلیسی |
بررسی رابطة میزان رضایتمندی با نحوة رفتار کارکنان کلانتریها |
|
چکیده انگلیسی مقاله |
|
|
کلیدواژههای انگلیسی مقاله |
|
|
نویسندگان مقاله |
سید علی حسینی مقدم | مربی دانشگاه علوم انتظامی
مسلم جمشیدی | مربی دانشگاه علوم انتظامی
مهدیه السادات یزدی خواه | مدرس دانشگاه علوم انتظامی
احمد سوری | استادیار دانشگاه علوم انتظامی
|
|
نشانی اینترنتی |
|
فایل مقاله |
فایلی برای مقاله ذخیره نشده است |
کد مقاله (doi) |
|
زبان مقاله منتشر شده |
fa |
موضوعات مقاله منتشر شده |
|
نوع مقاله منتشر شده |
|
|
|
برگشت به:
صفحه اول پایگاه |
نسخه مرتبط |
نشریه مرتبط |
فهرست نشریات
|