|
دانش انتظامی، جلد ۳، شماره ۱، صفحات ۹۸-۱۱۹
|
|
|
عنوان فارسی |
رضایت شغلی و عملکرد |
|
چکیده فارسی مقاله |
رضایت شغلی هم بهعنوان یکی از عوامل مؤثر بر عملکرد و هم بهعنوان یکی از شاخصهای ارزیابی عملکرد مورد توجه میباشد.در این مقاله پساز تعریف رضایت شغلی و ابعاد آن وارائه یک الگو،رضایت شغلی،اثربخشی،کارآیی و توسعه به عنوان سایر شاخصهای ارزیابی عملکرد مورد بحث واقع شده است.آنگاه حالات مختلفی که بین رضایت شغلی و عملکرد مطرح میباشد،بیان گردیده است.با بررسی این حالات نتیجه گرفته میشود درصورتیکه به تمام ابعاد رضایت شغلی توجه گردد و معیاری مناسب برای سنجش عملکرد تعریف شود،آنگاه میتوان گفت که هم رضایت شغلی موجب عملکرد بهتر میگردد و هم عملکرد بهتر،اگر همراه با پاداش منصفانه باشد،سبب افزایش رضایت شغلی میشود. |
|
کلیدواژههای فارسی مقاله |
رضایت شغلی Job Satisfaction،
ارزشیابی کارکنان Personnell Evaluation،
مدیریت منابع انسانی Human Resource Managment،
اثربخشی Effectiveness،
کارآیی Efficiency،
ارزشیابی عملکردی Functional Evaulatio، |
|
عنوان انگلیسی |
. |
|
چکیده انگلیسی مقاله |
|
|
کلیدواژههای انگلیسی مقاله |
رضایت شغلی Job Satisfaction,
ارزشیابی کارکنان Personnell Evaluation,
مدیریت منابع انسانی Human Resource Managment,
اثربخشی Effectiveness,
کارآیی Efficiency,
ارزشیابی عملکردی Functional Evaulatio |
|
نویسندگان مقاله |
عبدالله مجیدی |
|
|
نشانی اینترنتی |
http://pok.jrl.police.ir/article_97570_2d6dc0a161accba4ed07758e491b121a.pdf |
فایل مقاله |
فایلی برای مقاله ذخیره نشده است |
کد مقاله (doi) |
|
زبان مقاله منتشر شده |
fa |
موضوعات مقاله منتشر شده |
|
نوع مقاله منتشر شده |
|
|
|
برگشت به:
صفحه اول پایگاه |
نسخه مرتبط |
نشریه مرتبط |
فهرست نشریات
|