این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
پنجشنبه 27 آذر 1404
دانش انتظامی
، جلد ۱۰، شماره ۳ و ۴ پاییز و زمستان، صفحات ۷-۲۲
عنوان فارسی
رفتار شهروندی سازمان کارکنان پلیس جامعه محور
چکیده فارسی مقاله
رویکرد جامعهمحوری پلیس به دنبال آن است که اعتماد مردم و رضایت کارکنان را کسب و از این طریقء مشار کت و همکاری آنها را در شناسایی مشکلات اجامعه و اداره امور پلیسی جلب کند. یکی از راههای موئردر کسب اعتماد مردم و رضایت کا رکنان» ارائه خدمات با کیفیت به آنهاست. رفتارهای شهروندی سازمانی»رفتاری مطلوب جمعی و اختیاری هستند که میتوانند کیفیت خدمات را بهبود بخشند و به دنبال آن» اعتمادمردم و رضایت کارکنان را محقق سازند:به مین دلیل در تتخقیق حاضر اهدافی مانند تدوین شاخص رفتارشهروندی سازمانی» تدوین شاخص ارزیابی کیفیت خدمات» بررسی رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی با کیفیت خدمات و تعیین عوامل پیشبینی کننده رفتار شهروندی سازمانی پیگیری شد. سوالهای اصلی تحقیق عبارتاند از: آپا رفتار شهروندی سازمانی با کیفیت خدمات رابطه دارد؟ عوامل پیشبینی کننده رفتار شهروندی سازمانی کداماند؟ بررسی همزمان عوامل موثر بر رفتار شهروندی سازمانی نشان داد: ساختار سازمانی و انسجام گروهی به طور مستقیم بر رفتار شهروندی سازمانی تاثیر دارند» ولی فرهنگ سازمانی از طریق شخصیت بر رفتار شهروندی سازمانی دارد.
کلیدواژههای فارسی مقاله
شخصیت، کیفیت خدمات، رفتار شهروندی سازمانی، پلیس جامعهمحور، خدمات پلیسـی،
عنوان انگلیسی
.
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
شخصیت, کیفیت خدمات, رفتار شهروندی سازمانی, پلیس جامعهمحور, خدمات پلیسـی
نویسندگان مقاله
قاسم انصاری رنانی |
دانشیار دانشگاه علامه طباطبایی
عبدالله مجیدی |
دانشیار دانشگاه علوم انتظامی
نشانی اینترنتی
http://pok.jrl.police.ir/article_97386_b6260e8a860a4a6acfe5a487c38e8271.pdf
فایل مقاله
فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات