اندیشه آماد، جلد ۲۰، شماره ۷۷، صفحات ۱۹۷-۲۱۰

عنوان فارسی تأثیر قدرت بر روابط و رضایت مشتری در سه‌گانه لجستیک: یک فراتحلیل
چکیده فارسی مقاله لازم است شرکت­های لجستیک شخص ثالث[1]، منبع قدرت و رابطه بین خریداران و تأمین­کنندگان را درک کنند تا بتوانند عملکرد لجستیک و رضایت مشتری را بهبود بخشند. این مقاله از روش فرا تحلیل برای ارزیابی تأثیر قدرت بر روابط و رضایت مشتری در یک رابطه سه­گانه لجستیک استفاده می­کند. فرا تحلیل برای ترکیب نظام­مند یافته­های تحقیق در ادبیات موجود مفید است. روابط علّی بین قدرت، رابطه و رضایت مشتری در مدیریت زنجیره تأمین[2] و ادبیات لجستیک ازنظر آماری ارزیابی می­شود. بر مبنای بررسی و تجزیه‌وتحلیل، این چارچوب ممکن است پیامدهای قابل‌توجهی برای روابط زنجیره تأمین در لجستیک فراهم کند. این ممکن است اولین کار برای تجزیه‌وتحلیل تأثیر قدرت در رابطه و رضایت مشتری در یک سه­گانه لجستیک از طریق یک فرا تحلیل باشد. نتایج این مطالعه، اطلاعات مفیدی ارائه می­کند که محققان دیگر می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.
 
[1] TPL: Third-Party Logistics
[2] SCM: Supply Chain Management
کلیدواژه‌های فارسی مقاله سه‌گانه لجستیک، قدرت، رابطه، عملکرد خدمات لجستیک، فرا تحلیل،

عنوان انگلیسی The Impact of Power on the Relationships and Customer Satisfaction in a Logistics Triad: A Meta-Analysis
چکیده انگلیسی مقاله The Impact of Power on the Relationships and Customer Satisfaction in a Logistics Triad:
A Meta-Analysis
It is necessary for TPL firms to understand the source of power and the relationship between buyers
and suppliers so that they can improve logistics performance and customer satisfaction. This paper
uses a meta-analysis to assess the effect of power on the relationships and customer satisfaction in a
logistics triadic relationship. A meta-analysis is useful to systemically synthesize the research
findings from the existing literature. The causal relationships between power, relationship and
customer satisfaction from the SCM and logistics literature are statistically assessed. Based on the
review and analysis, the framework may provide significant implications for supply chain
relationships in logistics. This may be the first attempt to analyse the impact of power on the
relationship and customer satisfaction in a logistics triad through a meta-analysis. The results of this
study will provide useful research information that other researchers can use
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله سه‌گانه لجستیک, قدرت, رابطه, عملکرد خدمات لجستیک, فرا تحلیل

نویسندگان مقاله عیسی علیزاده |
کارشناسی رشد آماد دانشگاه جامع امام حسین (ع)،تهران

غلام حسین غفاری(مترجمان) |
کارشناس ارشد آماد و مربی دانشگاه امین تهران


نشانی اینترنتی http://lot.jrl.police.ir/article_96692_9467dab4248810fb4f76daf67aae72dd.pdf
فایل مقاله فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات