اندیشه آماد، جلد ۱۸، شماره ۷۱، صفحات ۹۵-۱۱۲

عنوان فارسی بررسی رضایت مندی کارکنان بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) از سرویس ایاب و ذهاب
چکیده فارسی مقاله یکی دغدغه های امروز فرماندهان و مدیران ناجا رضایتمندی کارکنان می باشد. سرویس ایاب و ذهاب کارکنان به عنوان یکی از ارکان اصلی امور رفاهی پرسنل محسوب می گردد.این تحقیق، به بررسی رضایت مندی کارکنان بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) از سرویس ایاب و ذهاب پرداخته است . ﺗﺤﻘﻴﻖ ﺣﺎﺿﺮ از ﻟﺤﺎظ ﻫﺪف ﻛﺎرﺑﺮدی و از ﻟﺤﺎظ روش ﺗﻮﺻﻴﻔﻰ- ﭘﻴﻤﺎﻳﺸـﻰمقطعی که در بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) و در سال 1398 انجام شده اﺳـﺖ جامعه آماری پژوهش، شامل 70 نفر از کارکنان رسمی بیمارستان است که از سرویس ایاب و ذهاب حومه تهران استفاده می نمایند. رواﻳـﻰ پرسشنامه ازطریق مراجعه به نظریات خبرگان و پایایی آن از طریق آلفای کرونباخ احصاء گردیده است. براساس یافته های تحقیق و استفاده از آزمون t تک نمونه ای ، آزمون فریدمن و میانگین های بدست آمده که به وسیله نرم افزار spssمورد تجریه و تحلیل قرار گرفته و در هفت فرضیه فرعی (ایمنی سفر – شأن و منزلت کارکنان -راحتی سفر- بهداشت-اخلاق حرفه ای-در دسترس بودن سرویس و کیفیت فنی ) همگی تایید گردیده اند و این نشانگر رضایت کامل کارکنان بیمارستان از کلیه مولفه و شاخص ها و در نتیجه تایید فرضیه اصلی تحقیق می باشد. ولی با این وجود در برخی از مولفه و شاخص های آنها می بایست توجه بیشتری لحاظ شده و مدیریت ترابری بیمارستان نسبت به آنها حساسیت بیشتری نشان داده و در راستای ارتقاء این شاخص ها گام های مثبتی را برداشته و به روند رو به رشد رضایتمندی کارکنان از سرویس ایاب و ذهاب کمک نمایند.
کلیدواژه‌های فارسی مقاله رضایتمندی،کارکنان،کیفیت خدمات،سرویس ایاب و ذهاب،

عنوان انگلیسی Investigating the satisfaction of Vali-asr hospital staff from transportation service
چکیده انگلیسی مقاله Nowadays satisfaction of staff is one of the main concerns of Police commanders and managers. Transportation service is considered as one of the main elements of staff welfare. This research investigates the satisfaction of Vali-asr hospital staff for its services. The present research is applied in terms of purpose and descriptive survey in terms of method done in the area of Vali-asr hospital in 2011. The research population consists of 40 members of the hospital staff who have used these services. The validity of the questionnaire has been determined by referring to experts' opinions, its reliability has been assessed through Cronbach alpha and data analysis has been done through descriptive statistics. According to the results obtained from statistical analysis, all of them have been confirmed in seven sub-hypotheses and this indicates the complete satisfaction of hospital staff with all the components and indices and therefore confirms the main hypothesis of research. However, closer attention should be paid to some of the components, indices, and hospital transportation management and positive steps should be taken to promote these indices in order to improve the satisfaction of employees with these services.
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله

نویسندگان مقاله هادی قربانی |
دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه علوم انتظامی امین

اصغر آقایی |
استادیار دانشگاه علوم انتظامی امین


نشانی اینترنتی http://lot.jrl.police.ir/article_93679_ac0a3ac5f9101186e6be7c88db70677b.pdf
فایل مقاله اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/620/article-620-2378317.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات