مدیریت بر آموزش انتظامی، جلد ۱۳۸۹، شماره ۱۲، صفحات ۱۱۱-۱۴۱

عنوان فارسی تضمین کیفیت آموزش مجازی از طریق آماده سازی مربیان
چکیده فارسی مقاله با رشد تعداد دروس مجازی و مدارک تحصیلی که از طریق اینترنت ارایه می‌شود، علاقه قابل توجهی به آموزش مجازی، به ویژه در ارتباط با کیفیت آموزش مجازی به وجودآمده است. مهم‌ترین نگرانی‌ها در سؤال‌های ذیل تمرکز یافته است: نقش جدید مربیان در آموزش مجازی چه خواهد بود؟ چگونه بازده‌های یادگیری دانشجویان اندازه‌گیری می‌شود و در محیط یادگیری مجازی بهبود می‌یابد؟ چگونه ارتباط مؤثر و تعامل با دانشجویان در نبودن رو در روی با مربی ایجاد می‌شود؟ چگونه مربیان، دانشجویان را در محیط یادگیری مجازی، به یادگیری تحریک می‌کنند؟ این مقاله چالش‌های جدید و موانع مربوط به مربیان آموزش مجازی و موضوعات با اهمیت و رایج در ادبیات مربوط به «کنترل کیفیت یا تضمین کیفیت» آموزش مجازی را بررسی می‌نماید، و راهبردهای عملی برای مربیان در جهت طراحی و ارایه آموزش مجازی مؤثر فراهم می‌کند و توصیه‌هایی در ارتباط با چگونگی آماده‌سازی مربیان برای آموزش مجازی با کیفیت ارائه می‌نماید.
کلیدواژه‌های فارسی مقاله آموزش مجازی، مربیان مجازی، کنترل کیفیت،

عنوان انگلیسی Guaranteeing Virtual Learning Quality via Instructors Preparation
چکیده انگلیسی مقاله With a growing number of virtual courses and academic degrees offered through the Internet, there is a considerable interest in virtual education, particularly regarding the quality of virtual instruction. The major questions in this research were: What will be the new role ofinstructors in virtual education? How will students' learning outcomes be evaluatedand improved in virtual learning environment? How will effective communication and interaction be established with the students in the absence of face-to-face instruction? How will instructors motivate students to learn in the virtual learning environment? This article will examine new challenges and barriers for virtual instructors, highlight major themes prevalent in the literature related to “quality control or assurance” in virtual education, and provide practical strategies for instructors to design and deliver effective virtual instruction. Recommendations will be made on how to prepare instructors for high quality virtual instruction.
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله Virtualeducation, Virtual instructors, Quality Control

نویسندگان مقاله مهدی صادقی |


عماد ملکی نیا |


حسین بجانی |



نشانی اینترنتی http://mape.jrl.police.ir/article_12936_8dc1def22a0aec9591fdc2aac01cfca5.pdf
فایل مقاله اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1068/article-1068-1641913.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات