این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
مدیریت بر آموزش انتظامی، جلد ۱۳۹۲، شماره ۲۱، صفحات ۱۵-۵۲

عنوان فارسی بررسی ادبیات مدیریت کیفیت جامع و نوآوری و ارتباط آنها با آموزش
چکیده فارسی مقاله زمینه: مدیران در سازمان‌ها توجه زیادی به عوامل عمده موفقیت می‌کنند، اگرچه این عوامل در حال تغییر هستند. ولی در گذشته بیشتر رضایت مشتری با کیفیت محصول یک عامل عمده موفقیت بود. سپس کارایی و هزینه موضوعات مهمی شدند. در حال حاضر تکنولوژی، جهانی سازی، اینترنت و آموزش تأثیر عمده‌ای در موفقیت نوآوری و مدیریت کیفیت جامع دارند. بنابراین امروزه شرکت‌ها و مؤسسات از مدیریت کیفیت جامع و نوآوری به عنوان دو مزیت رقابتی برای مقابله با چالش‌های محیطی استفاده می‌کنند که این دو مؤلفه نقش حیاتی غیر قابل انکاری در رقابت‌های امروزی دارند وآموزش به عنوان بستر و پیش زمینه‌ای برای تحقق این دو عامل در سازمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. هدف: هدف این مطالعه بررسی تعاریفی از مدیریت کیفیت جامع و نوآوری و ارتباط آنها با آموزش وحل تعارض‌های موجود بین مدیریت کیفیت جامع و نوآوری می‌باشد. روش: در این مقاله از روش کتابخانه‌ای و مروری استفاده شده است. بحث و نتیجه‌گیری: این مقاله رابطه بین اجرای مدیریت کیفیت جامع و عملکرد نوآوری را بحث می‌کند. این بحث در ابتدا به بررسی تعاریفی از مدیریت کیفیت جامع و نوآوری وارتباط آنها با آموزش شروع شده ودر ادامه به اختلاف این دو و رابطه آنها و در پایان به حل این اختلافات می‌پردازد. فرض اولیه این است که اجرای اعمال مدیریت کیفیت جامع به وسیله‌ی محیط بیرونی و درونی و همین طور استراتژی استفاده شده توسط سازمان تحت تأثیر قرار می‌گیرد. در پایان یک مدل پژوهشی جهت مطالعات بیشتر ارائه شده است.
کلیدواژه‌های فارسی مقاله مدیریت کیفیت جامع، نوآوری، آموزش، ارتباط، بررسی ادبیات،

عنوان انگلیسی Literature review of TQM and innovation and their relation to education
چکیده انگلیسی مقاله Managers in organizations pay a lot of attention to the dominant success factor, although, this factor keeps on changing. There was a time when the satisfaction of the customer with the quality of the product was the dominant success factor. Then, it was efficiencies and the cost of the that mattered most.. At this time, technology, globalization, and the Internet and education put a big premium on successful innovation. So today, corporations and institutions as two competitive bars for quality management and environmental challenges that these two factors play a critical role in the race to present-day undeniable education background of the bed and for the realization of these two factors will be used in Organizations. This paper discusses the relationship between implementation of total quality management and innovation performance. This discus primarily present definition of total quality management and innovation in relation to education and trends continue the difference between the two and the end they will pay to resolve these differences. The basic assumption is that the implementation of total quality management practices by internal and external environment as we as the strategy used by the organization.
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله

نویسندگان مقاله حسن فاضلی |


حمید رحیمیان |



نشانی اینترنتی http://mape.jrl.police.ir/article_12967_7231d48cb7289883c5b94cb7572c975b.pdf
فایل مقاله اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1068/article-1068-1641876.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات