مدیریت بر آموزش انتظامی، جلد ۱۳۹۲، شماره ۲۳، صفحات ۵۱-۶۶

عنوان فارسی مطالعۀ تأثیر رویکرد تلفیقی بر علاقه و انگیزش یادگیری فراگیران
چکیده فارسی مقاله تحقیقات نشان داده است که انگیزش فراگیران بر یادگیری و پیشرفت تحصیلی آنها تأثیر مثبت دارد. اگرچه اطلاعات موجود دربارۀ میزان تأثیر رویکرد تلفیقی بر میزان علاقۀ و انگیزش فراگیران و اینکه آیا ترکیب فعالیت‌های یادگیری رو در رو و و آن لاین به طور معنی داری بر روی انگیزش آنها تأثیردارد یا نه، بسیار کم است، اما به دلیل رشد روزافزون استفاده از این رویکرد ضرورت بررسی این امر نیز واضح و مبرهن است. هدف از مقاله حاضر، بررسی تأثیر رویکرد تلفیقی بر علاقه و انگیزش یادگیری فراگیران می‌باشد. در این مقاله سعی شده است ضمن توضیحاتی در مورد رویکرد تلفیقی و محیط‌های یادگیری تلفیقی، تأثیر آنها بر انگیزش مورد بررسی قرار گرفته و در پایان به ذکر نتایج چند تحقیق معدود در این زمینه پرداخته شده است.
کلیدواژه‌های فارسی مقاله رویکرد تلفیقی، انگیزش، پیشرفت تحصیلی، یادگیری،

عنوان انگلیسی Review impact of blended approach on students' interests and learning motivation
چکیده انگلیسی مقاله It is proved by researches that a motivation impacts his learning and development. Although insufficient information about the impact of blended approach on students’ motivation, and the affection of face to face and on line learning activities combination on these factors as its daily increasing to utilize this approach its essential to review it deeply. In this paper we are going to explain blended approach and its relationship with motivation in learning environments and have a look at some researches on this field.
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله learning, blended approach, Motivation, Achievement

نویسندگان مقاله اسماعیل زارعی زوارکی |


مینا آذرنوش |


راضیه درویش |



نشانی اینترنتی http://mape.jrl.police.ir/article_12981_dde945c5c9309eb3686a6b5e209863b6.pdf
فایل مقاله اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1068/article-1068-1641866.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات