مدیریت بر آموزش انتظامی، جلد ۱۳۹۳، شماره ۲۶، صفحات ۷۷-۱۰۷

عنوان فارسی الگوی فرایند ارزشیابی افسران صف دانشگاه علوم انتظامی
چکیده فارسی مقاله در هر سازمانی توسعه نیروی انسانی مبنای هرگونه پیشرفت و تعالی محسوب می‌شود و دانشگاه علوم انتظامی نیز از این امر مستثنی نیست. فرماندهان و مدیرانی که بخش مهمی از کار تربیت دانشجویان به عنوان منابع انسانی آینده نیروی انتظامی را بر عهده دارند از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند و هرگونه بی توجهی به آنان تأثیر تربیتی منفی به دنبال خواهد داشت. با عنایت به مطالب فوق تدوین نظام خدمتی فرماندهان دانشجویی در دستور کار دانشگاه قرار گرفت که در این مجموعه تلاش شده است بخشی از آن تحت عنوان الگوی ارزشیابی فرماندهان دانشجویی آورده شود. این فرایند علمی که با استفاده از شاخص‌های استخراج شده از نظر متخصصان، مسئولان، فرماندهان دانشجویی و دانشجویان طراحی شده است در نهایت به شرح زیر پیشنهاد شد. تکمیل فرم ارزشیابی عملکرد یگان تحت الامر افسران دانشجویی، توسط بازرسی دانشجویی، تکمیل فرم ارزشیابی عمومی رفتاری توسط فرمانده دانشجویی همکاران و فرماندهان بلافصل. تکمیل فرم ارزشیابی توانایی مدیریتی و فرماندهی توسط فرماندهی دانشجویی و فرمانده بلافصل. تکمیل فرم ارزشیابی عملکرد فرماندهان صف، توسط دانشجویان تحت الامر. تکمیل ارزشیابی عملکرد فرماندهان صف، توسط فرمانده دانشجویی همکاران و فرمانده بلافصل. پس از جمع‌بندی نتایج فرم‌های فوق توسط مبادی ذی‌ربط، نتایج آن به صورت زیر منعکس می‌شود. امتیاز کمتر از 40%، امتیاز 40 تا 65 درصد. امتیاز 65 تا80 درصد، امتیاز 80 تا 100. امتیاز 90 تا 100 درصد، اتمام همکاری - دوره آموزشی - ادامه خدمت بدون ارتقا- ادامه خدمت با ارتقا- انتخاب افسر صف منتخب.
کلیدواژه‌های فارسی مقاله ارزشیابی، افسران صف،

عنوان انگلیسی A Model for Assessing Officers in I.R.I Police University
چکیده انگلیسی مقاله Human development is necessary for growth in every organization. I.R.I police university manager’s commanders play role on student education as human resource. This process is designed based on experts, responsible, commanders and students ‘views.
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله

نویسندگان مقاله علی محبی |


اکرم علی مردانی |



نشانی اینترنتی http://mape.jrl.police.ir/article_13001_6eb11376c437f64a7103e339d6936b06.pdf
فایل مقاله اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1068/article-1068-1641847.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات