|
بصیرت و تربیت اسلامی، جلد ۱۳۸۳، شماره ۱، صفحات ۲۱۶-۲۵۴
|
|
|
عنوان فارسی |
سیر تحول تبلیغات ( از چهارصد سال قبل از میلاد تا عصر حاضر) |
|
چکیده فارسی مقاله |
در این مقاله کوشش شده است تا با استفاده از نظرات و اندیشه های بیش از ده تن از صاحبنظران و متخصصان امر تبلیغات، تحول این پدیده مورد بحث و بررسی قرار گرفت تا از این طریق بتوان به یک رویکرد منطقی و مناسب دست یافت. آراء و نظرات اندیشمندان تبلیغات بدین لحاظ حائز اهمیت می باشد که براساس آن می توان به نوعی تجزیه و تحلیل براساس ماموریتهای محوله در سازمان دست زد. در حقیقت این مقاله سیر تحول تبلیغات را از چهارصد سال قبل از میلاد تا عصر حاضر مورد بحث و بررسی قرار داده است تا بتوان با مرور آن مقاطع زمانی و مکانی این پدیده علمی را مورد شناسایی قرار داد. |
|
کلیدواژههای فارسی مقاله |
|
|
عنوان انگلیسی |
9 |
|
چکیده انگلیسی مقاله |
9 |
|
کلیدواژههای انگلیسی مقاله |
9 |
|
نویسندگان مقاله |
محمد رضا عاشوری |
|
|
نشانی اینترنتی |
http://init.jrl.police.ir/article_10265_e856e271207d5f771bbc0ab51645783c.pdf |
فایل مقاله |
اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/652/article-652-1639925.pdf |
کد مقاله (doi) |
|
زبان مقاله منتشر شده |
fa |
موضوعات مقاله منتشر شده |
|
نوع مقاله منتشر شده |
|
|
|
برگشت به:
صفحه اول پایگاه |
نسخه مرتبط |
نشریه مرتبط |
فهرست نشریات
|