بصیرت و تربیت اسلامی، جلد ۱۳۸۳، شماره ۱، صفحات ۲۱۶-۲۵۴

عنوان فارسی سیر تحول تبلیغات ( از چهارصد سال قبل از میلاد تا عصر حاضر)
چکیده فارسی مقاله در این مقاله کوشش شده است تا با استفاده از نظرات و اندیشه های بیش از ده تن از صاحبنظران و متخصصان امر تبلیغات، تحول این پدیده مورد بحث و بررسی قرار گرفت تا از این طریق بتوان به یک رویکرد منطقی و مناسب دست یافت. آراء و نظرات اندیشمندان تبلیغات بدین لحاظ حائز اهمیت می باشد که براساس آن می توان به نوعی تجزیه و تحلیل براساس ماموریتهای محوله در سازمان دست زد. در حقیقت این مقاله سیر تحول تبلیغات را از چهارصد سال قبل از میلاد تا عصر حاضر مورد بحث و بررسی قرار داده است تا بتوان با مرور آن مقاطع زمانی و مکانی این پدیده علمی را مورد شناسایی قرار داد.
کلیدواژه‌های فارسی مقاله

عنوان انگلیسی 9
چکیده انگلیسی مقاله 9
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله 9

نویسندگان مقاله محمد رضا عاشوری |



نشانی اینترنتی http://init.jrl.police.ir/article_10265_e856e271207d5f771bbc0ab51645783c.pdf
فایل مقاله اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/652/article-652-1639925.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات