این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
نظارت و بازرسی، جلد ۱۳۹۲، شماره ۲۵، صفحات ۸۱-۹۶

عنوان فارسی نظام مدیریت کیفیت فراگیر راهبردی برای رویارویی با چالشهای نیروی انتظامی در قرن ۲۱
چکیده فارسی مقاله یکی از دل مشغولی های عمده سازمان ها از جمله سازمانهای نظامی لزوم توجه آنان به کیفیت ارائه خدمات و فعالیتها می باشد زیرا کیفیت به مثابه تعهد نامه ای است که به دنبال حفظ و تعالی مستمر روحیه، منزلت، انسجام کارکنان از یک سو و رضایت عامه مردم از خدمات پلیس از سوی دیگر می باشد.. بر این اساس چند سالی است توجه به کیفیت در سازمان های پلیسی مورد توجه قرار گرفته است بنابراین ضروری است جهت تدوین بهینه آن ها راه کارهای لازم ارائه شود، لذا با هدف بهینه نمودن تدوین کیفیت گام های کلیدی در تدوین و ترویج آن به مطالعه آن ها می پردازیم. در این مقاله، بر اساس ویژگی های نیروی انتظامی و یژوهش های صورت گرفته در حوزه های مرتبط، الگوی مدیریت کیفیت و تعالی سازمانی برای استفاده در نیروی انتظامی مورد بررسی قرار می گیرد.
از لحاظ روش شناسی با توجه به ماهیت موضوع مقاله حاضر از لحاظ نوع و ساختار یک پژوهش توصیفی-تحلیلی محسوب می شود. این پژوهش با مطالعه و بررسی مقالات، رساله های مرتبط و منابع مکتوب دیگر به جمع آوری داده های مورد نیاز (اسناد ومدارک) شامل مطالعه منابع کتابخانه ای، نشریات (محلی، ملی، بین المللی)، گزارشات، اطلاعات رایانه ای و آرشیوها در حد لازم و کافی پرداخته است.
کلیدواژه‌های فارسی مقاله مدیریت کیفیت فراگیر، تعالی سازمانی، سازمان ناجا،

عنوان انگلیسی نظام مدیریت کیفیت فراگیر راهبردی برای رویارویی با چالشهای نیروی انتظامی در قرن 21
چکیده انگلیسی مقاله یکی از دل مشغولی های عمده سازمان ها از جمله سازمانهای نظامی لزوم توجه آنان به کیفیت ارائه خدمات و فعالیتها می باشد زیرا کیفیت به مثابه تعهد نامه ای است که به دنبال حفظ و تعالی مستمر روحیه، منزلت، انسجام کارکنان از یک سو و رضایت عامه مردم از خدمات پلیس از سوی دیگر می باشد.. بر این اساس چند سالی است توجه به کیفیت در سازمان های پلیسی مورد توجه قرار گرفته است بنابراین ضروری است جهت تدوین بهینه آن ها راه کارهای لازم ارائه شود، لذا با هدف بهینه نمودن تدوین کیفیت گام های کلیدی در تدوین و ترویج آن به مطالعه آن ها می پردازیم. در این مقاله، بر اساس ویژگی های نیروی انتظامی و یژوهش های صورت گرفته در حوزه های مرتبط، الگوی مدیریت کیفیت و تعالی سازمانی برای استفاده در نیروی انتظامی مورد بررسی قرار می گیرد.
از لحاظ روش شناسی با توجه به ماهیت موضوع مقاله حاضر از لحاظ نوع و ساختار یک پژوهش توصیفی-تحلیلی محسوب می شود. این پژوهش با مطالعه و بررسی مقالات، رساله های مرتبط و منابع مکتوب دیگر به جمع آوری داده های مورد نیاز (اسناد ومدارک) شامل مطالعه منابع کتابخانه ای، نشریات (محلی، ملی، بین المللی)، گزارشات، اطلاعات رایانه ای و آرشیوها در حد لازم و کافی پرداخته است.
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله مدیریت کیفیت فراگیر, تعالی سازمانی, سازمان ناجا

نویسندگان مقاله علی محمد احمدوند |
برون سازمانی


نشانی اینترنتی http://si.jrl.police.ir/article_9988_ff2f932ceb1e418267634098ba56e57f.pdf
فایل مقاله اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1288/article-1288-1636702.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات