بصیرت و تربیت اسلامی، جلد ۱۳۹۱، شماره ۴۲، صفحات ۱۱۵-۱۴۰

عنوان فارسی الگویی برای سنجش میزان رضایت مراجعان کلانتری(جامعه آماری: کلانتری‌های تهران بزرگ)
چکیده فارسی مقاله سازمان‌های مختلف، اعم از خدماتی، تولیدی و دولتی یا خصوصی، به منظور دادن خدمات باکیفیت و مورد نیاز مشتری باید به دنبال جلب رضایت مشتریان خود باشند؛ برای نیل به این هدف، ابتدا باید وضعیت جاری سازمان تعیین و میزان رضایت مشتریان از سازمان مشخص شود. با توجه به نکات فوق، اهمیت سنجش میزان رضایت سازمانی پلیسی مانند کلانتری، که در موضوع امنیت شهروندان خدمت می‌دهد، دوچندان است. در این تحقیق، سعی شده است که با استفاده از توزیع پرسش‌نامه در کلانتری‌های منتخب شهر تهران و تحلیل توصیفی نتایج آن الگویی، به منظور سنجش رضایت مراجعان کلانتری‌ها، معرفی شود. در تحلیل نتایج به‌دست‌آمده از پرسش‌نامه عوامل مؤثر در افزایش رضایت به پنج دسته تقسیم و اهمیت هر دسته و نیز شاخص‌های موجود در هر دسته نیز معرفی شده است.
کلیدواژه‌های فارسی مقاله پلیس، کلانتری، رضایت مشتری، سنجش رضایت مشتری،

عنوان انگلیسی الگویی برای سنجش میزان رضایت مراجعان کلانتری(جامعة آماری: کلانتری‌های تهران بزرگ)
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله

نویسندگان مقاله حسین سیف زاده درآبادی |


ادریس بابایی |



نشانی اینترنتی http://pod1.jrl.police.ir/article_9255_553540e09dd2f1837813d406cfe7eb57.pdf
فایل مقاله فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات