|
بصیرت و تربیت اسلامی، جلد ۱۳۹۶، شماره ۶۱، صفحات ۱۱۳-۱۳۴
|
|
|
عنوان فارسی |
رابطه مدیریت دانش کارکنان سازمان پلیس در ارتباط با مشتریان (مراجعهکنندگان) |
|
چکیده فارسی مقاله |
هدف این مقاله بررسی رابطه بین مدیریت دانش و ارتباط با مشتری در پلیس است. مدیریت دانش به مجموعه فرایندهایی اطلاق میشود که در نتیجه آنها دانش کسب، نگهداری و استفاده میشود و هدف، بهرهبرداری از داراییهای فکری به منظور افزایش بهرهوری، ایجاد ارزشهای جدید و رضایت و توسعه مشتری است. روش تحقیق مقاله حاضر، کمی و از نوع بنیادی است. ابزار جمعآوری دادهها پرسشنامه محقق ساخته و روش نمونهگیری، تصادفی است. جامعه آماری متشکل از کلیه کارکنان پلیس شهرستان دهلران است و حجم نمونه 140 نفر تعیین شد. برای بررسی فرضیات تحقیق از معادلات ساختاری (SEM) و آزمون F استفاده شده است. نتایج نشان میدهند که بین مدیریت دانش و ارتباط با مشتریان رابطه مستقیم و معناداری وجود دارد. به عبارتی هر چه مدیریت دانش در کارکنان پلیس بیشتر باشد، ارتباط با مشتریان مطلوبتر است و میتوان انتظار عملکرد بهتری داشت. در بررسی متغیرهای زمینهای (سن، تحصیلات و سنوات خدمت) نیز با متغیر وابسته رابطهی معناداری حاصل نشد. |
|
کلیدواژههای فارسی مقاله |
مدیریت دانش، کارکنان پلیس، ارتباط با مشتری، شهرستان دهلران، |
|
عنوان انگلیسی |
|
|
چکیده انگلیسی مقاله |
|
|
کلیدواژههای انگلیسی مقاله |
|
|
نویسندگان مقاله |
فرزانه همتی راد | مربی
حسن مومنی | برون سازمانی
|
|
نشانی اینترنتی |
http://pod1.jrl.police.ir/article_18685_8e2529bf83f24091a40d2468b80d0a95.pdf |
فایل مقاله |
فایلی برای مقاله ذخیره نشده است |
کد مقاله (doi) |
|
زبان مقاله منتشر شده |
fa |
موضوعات مقاله منتشر شده |
|
نوع مقاله منتشر شده |
|
|
|
برگشت به:
صفحه اول پایگاه |
نسخه مرتبط |
نشریه مرتبط |
فهرست نشریات
|