بصیرت و تربیت اسلامی، جلد ۱۳۹۶، شماره ۶۱، صفحات ۱۱۳-۱۳۴

عنوان فارسی رابطه مدیریت دانش کارکنان سازمان پلیس در ارتباط با مشتریان (مراجعه‌کنندگان)
چکیده فارسی مقاله هدف این مقاله بررسی رابطه بین مدیریت دانش و ارتباط با مشتری در پلیس است. مدیریت دانش به مجموعه فرایندهایی اطلاق می‌شود که در نتیجه آن‌ها دانش کسب، نگهداری و استفاده می‌شود و هدف، بهره‌برداری از دارایی‌های فکری به ‌منظور افزایش بهره‌وری، ایجاد ارزش‌های جدید و رضایت و توسعه مشتری است. روش تحقیق مقاله حاضر، کمی و از نوع بنیادی است. ابزار جمع‌آوری داده‌ها پرسشنامه محقق ساخته و روش نمونه‌گیری، تصادفی است. جامعه آماری متشکل از کلیه کارکنان پلیس شهرستان دهلران است و حجم نمونه 140 نفر تعیین شد. برای بررسی فرضیات تحقیق از معادلات ساختاری (SEM) و آزمون F استفاده شده است. نتایج نشان می‌دهند که بین مدیریت دانش و ارتباط با مشتریان رابطه مستقیم و معناداری وجود دارد. به عبارتی هر چه مدیریت دانش در کارکنان پلیس بیشتر باشد، ارتباط با مشتریان مطلوب‌تر است و می‌توان انتظار عملکرد بهتری داشت. در بررسی متغیرهای زمینه‌ای (سن، تحصیلات و سنوات خدمت) نیز با متغیر وابسته رابطه‌ی معناداری حاصل نشد.
کلیدواژه‌های فارسی مقاله مدیریت دانش، کارکنان پلیس، ارتباط با مشتری، شهرستان دهلران،

عنوان انگلیسی
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله

نویسندگان مقاله فرزانه همتی راد |
مربی

حسن مومنی |
برون سازمانی


نشانی اینترنتی http://pod1.jrl.police.ir/article_18685_8e2529bf83f24091a40d2468b80d0a95.pdf
فایل مقاله فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات