|
انتظام اجتماعی، جلد ۴، شماره ۳، صفحات ۶۵-۸۴
|
|
|
عنوان فارسی |
بررسی رابطه میزان مراجعه افراد به مراکز مشاوره و مددکاری اجتماعی ناجا با افزایش اعتماد آنها |
|
چکیده فارسی مقاله |
اعتماد یکی از سازههای اصلی سرمایه اجتماعی است وعوامل متعددی از جمله ساختار تاریخی، عدم توجه به سازمانهای مردم نهاد وتغییر رویکرد اقتصادی وسیاست نقدیس ساختاری درکاهش سطح اعتماد به سازمانها وارگانها مؤثر هستند. هدف اصلی این تحقیق شناسایی و تبیین میزان تأثیرگذاری مراکز مشاوره ومددکاری اجتماعی ناجا بر اعتماد مراجعه کنندگان به این مراکز است. روش تحقیق پژوهش حاضر توصیفی از نوع پیمایشی است. جامعه آماری تحقیق، کلیه افراد مراجعه کننده به مراکز مشاوره و مددکاری اجتماعی ناجا است که به روش نمونه گیری در دسترس نمونه مورد مطالعه انتخاب شدند. ابزار گردآوری دادههای این تحقیق نیز پرسش نامه است. نتایج این تحقیق نشان می دهد که رابطه معنا داری بین میزان مراجعه کنندگان به مراکز مشاوره ومددکاری اجتماعی ناجا و اعتماد به خدمت آنها وجود دارد. به طوری که هر چه میزان مراجعه به این مراکز بیشتر شود به همان میزان نیز اعتماد به مراکز وبه تبع آن اعتماد به سازمان نیروی انتظامی بیشتر می شود. همچنین این تحقیق نشان داد که این مراکز، قابلیت وتوانایی لازم برای تأثیرگذاری بر میزان اعتماد افراد مراجعه کننده را دارد. |
|
کلیدواژههای فارسی مقاله |
|
|
عنوان انگلیسی |
بررسی رابطه میزان مراجعه افراد به مراکز مشاوره و مددکاری اجتماعی ناجا با افزایش اعتماد آنها |
|
چکیده انگلیسی مقاله |
|
|
کلیدواژههای انگلیسی مقاله |
|
|
نویسندگان مقاله |
عزت اله سام آرام | استاد دانشگاه علامه طباطبایی سازمان اصلی تایید شده: دانشگاه علامه طباطبایی (Allameh tabatabaii university)
ابراهیم عبداله صفت | abdollah sefat کارشناسی ارشد مددکاری اجتماعی
|
|
نشانی اینترنتی |
|
فایل مقاله |
فایلی برای مقاله ذخیره نشده است |
کد مقاله (doi) |
|
زبان مقاله منتشر شده |
fa |
موضوعات مقاله منتشر شده |
|
نوع مقاله منتشر شده |
|
|
|
برگشت به:
صفحه اول پایگاه |
نسخه مرتبط |
نشریه مرتبط |
فهرست نشریات
|